Podrška medijskim reformama u Srbiji

Vesti

Multimedijalna strategija RTV-a

Konsultant ICE-a, Dejvid Hejvord dizajnirao je i isporučio Strategiju multimedijalne informativne redakcije namenjenu novinarskom timu Radio-televizije Vojvodine. Strategija je dogovorena sa čelnicima informativne redakcije RTV-a.

Strategija je posebno prilagođena kompleksnoj proceduri proizvodnje vesti na Radio-televiziji Vojvodine, unutar koje postoji nekoliko informativnih servisa na srpskom i 14 jezika raznih nacionalnih manjina.

Tokom ove jeseni, timovi novinara će se preseliti u namenski izgrađenu multimedijalnu redakciju u Novom Sadu. Po prvi put će svi novinari biti u istoj redakciji zbog čega će biti neophodno raditi na drugačiji način primenjujući nove veštine uz veću efikasnost u modernom okruženju.

Konsultant Dejvid Hejvord je ekspert u dizajniranju multimedijalnih informativnih redakcija. Svojevremeno je bio jedan od vodećih stručnjaka u timu koji je sprovodio transformaciju BBC-a tokom koje je ovaj javni servis počeo da radi i izveštava na većem broju multimedijalnih platformi. Ovo ekspertsko znanje trenutno primenjuje u procesu transformacije medija u Vojvodini.

Tokom pisanja pomenute strategije proveo je dve nedelje analizirajući sve aspekte procesa izrade vesti.  Sarađivao je sa televizijskim, radijskim i digitalnim ekipama koje rade na različitim jezicima obišavši pritom i dopisničku mrežu u Vrbasu, Somboru i Subotici.

Kroz ovaj projekat, ICE održava niz radionica na Radio-televiziji Vojvodine kako bi na praktičan način podržao ovu multimedijalnu strategiju. Ovi kursevi su zamišljeni da zaposlene upoznaju sa strategijom i pruže im nove veštine neophodne za sprovođenje promena.

Podeli:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Podeli:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Close Menu